Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Εν αρχή...καλώς σας βρήκα! :-)


Οίκο δεν είναι απλά ένα προσθετικο λέξης, αλλά κάτι που κρύβει πολλές σημασίες. Και σε πολλά επίπεδα. Οίκο- είναι το σπίτι μας, η κατοικία μας, ο χώρος που μας περιβάλλει στον οποίο νιώθουμε πως ανήκουμε. Πως είμαστε μέρος του.

Ξεκινάει από τον απλό περιφραγμένο τόπο που χαρακτηρίζουμε ως οίκο και μέσα του αισθανόμαστε ασφαλείς, ως το περιβάλλον που μας περιτριγυρίζει από το μικρό σπόρο στο χώμα ως τον απέραντο ουρανό, όλο τον πλανήτη που μας γέννησε. Από το σύμπαν του οποίου είμαστε αναπόφευκτο μέρος ως την ατομική υπόσταση του καθενός μας, το σώμα-φορέα μας, τη ψυχή μας που κουβαλάει τις επιθυμίες, τα πάθη μας, την αναζήτησή μας και το πνεύμα- σύνδεσή μας. Όλα αποτελούν τον οίκο μας.

Ήθελα να γράψω μια εισαγωγή για το νέο blog που τολμώ να ανοίξω για να εξηγήσω τον τίτλο αλλά και τι μπορεί να περιέχει γενικότερα.

Η οίκο-ίαση αφορά από την ίαση μέσω της φύσης μας αλλά και την ίαση που οφείλει ο καθένας μας να έχει τόσο σε σώμα-ψυχή-πνεύμα όσο και με τη σύνδεση με τους άλλους γύρω μας και τον πλανήτη γενικότερα.

Άρχισα να ενδιαφέρομαι περισσότερο για αυτό το θέμα από τότε που ένας πολύ καλός μου φίλος και αγαπητό μου άτομο, ολιστικός θεραπευτής, μου έδειξε πρωτοποριακές ανακαλύψεις και άλλες γνώσεις που ήταν κρυμένες επί πολλούς αιώνες αλλά και προσβάσιμες σε όποιον πραγματικά ήθελε να ερευνήσει.

Και με τη σειρά μου θέλησα να μεταδώσω όσα μπορεί να έμαθα όσο πιο αληθινά γίνεται. Θα μπορώ να επικοινωνήσω με όποιον θελήσει, να του δώσω πληροφορίες για ψάξιμο ή που μπορεί να βρει τα όποια προτεινόμενα κλπ. κλπ. (δεν θα τελειώσει ελπίζω :) Ελπίζω ακόμα ως θα μπορώ να μάθω και από όποιον μπορεί να βρει κάτι καλό σε αυτό το blog...πάντα θα συνεχίζω να μαθαίνω!

Δεν είμαι ειδήμων κι αυτά που μπορεί να αναφέρω, θα είναι από την όποια σκοπιά μου αλλά και πειραματισμό και εμπειρία μου. Ευχαριστώ θερμά όποιον μπορεί να διαβάζει τούτο το blogακι κι ελπίζω πως θα μπορώ να μάθω ακόμα περισσότερα κι από αυτόν/ην! :)

Για αρχή, καλώς σας βρήκα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blog Widget by LinkWithin